Služby O2 Chytré hodinky aktivujete v aplikaci Watch (iPhone) nebo Galaxy Wearable (Samsung) .
Deaktivaci služby zvládnete v kterékoliv O2 Prodejně, kde vám O2 Guru rádi pomůžou. Případně zavolejte na 800 02 02 02. Tím, že smažete eSIM v aplikaci Watch nebo Galaxy Wearable, nedochází ke zrušení služby.
Službu je možné aktivovat v modelech iPhone 8 a novějších a poslední verzi iOS se současně poslední verzí watchOS. Ve starších modelech nelze službu zapojit.
Službu O2 Chytré hodinky podporují i kterékoliv hodinky z řady Samsung Galaxy Watch4 a vyšší řady s konektivitou LTE. V naší nabídce vyzkoušejte modely Galaxy Watch5 Pro 45mm LTE nebo Galaxy Watch5 40mm LTE. Uvedené modely chytrých hodinek a služba O2 Chytré hodinky jsou společně kompatibilní jen s telefony značky Samsung.
Bohužel ne, službu O2 Chytré hodinky je možné aktivovat jen s vybranými paušálními tarify od O2.
Službu lze aktivovat u všech tarifů mobilního volání, které obsahují datovou službu. O2 Chytré hodinky nelze přidat k tarifům:
Bohužel nejsou. Služba je dostupná jen pro zákazníky s paušálním tarifem. V případě jakýkoliv dotazů se stavte v kterékoliv O2 Prodejně, kde vám O2 Guru s aktivací služby pomůžou. Případně nám zavolejte na 800 02 02 02.
Bohužel nefungují. Jedná se o technické omezení dané výrobcem.
Pokud máte firemní telefonní číslo a chcete si aktivovat službu O2 Chytré hodinky, řekněte si kontaktní osobě vaší společnosti o zřízení unikátního přístupu. Na vámi zadaný e-mail dostanete registrační link pro nastavení hesla, přes které se k online aktivaci služby přihlásíte.
Pokud jste kontaktní osoba ve firmě a chcete uživateli firemního čísla zřídit unikátní přístup (přihlašovací údaje do Moje O2) pro aktivaci služby O2 Chytré hodinky, z domovské stránky klikněte na „Přístupy“, následně „Vytvořit přístup další osobě“ a vyberte roli „O2 Chytré hodinky“. Video návod najdete na téhle stránce.
Pro službu O2 Chytré hodinky není potřeba mít v hodinkách nahranou SIM. Virtuální profil SIM karty se vytvoří a nahraje automaticky v průběhu aktivace.
Připárujte si nové hodinky k iPhonu podle pokynů výrobce. Ujistěte se, že máte stažené nejnovější aktualizace iOS a Watch. V Aplikaci Watch vyberte Mobilní data/Převést tarif O2.CZ.
eSIM ze starých hodinek nemažte, dojde k tomu automaticky přenosem do nových hodinek.
Nejrychlejší a nejpohodlnější způsob převedení služby z původních do nových hodinek můžete využít v případě, že:
V průběhu párování nových hodinek budete moci „Převést tarif O2.CZ“. Po potvrzení můžete svou eSIM začít plně využívat, tak jak jste byli zvyklí.
Pokud dvoufaktorové ověření nepoužíváte, je potřeba službu O2 Chytré hodinky nejdřív zrušit (buď osobně v kterékoliv O2 Prodejně, případně nám můžete zavolat na 800 02 02 02). Následně je možné buď během párování využít možnost „Nastavit Mobilní tarif“, nebo po dopárování hodinek v Aplikaci Watch / Mobilní data / Nastavit mobilní data. V obou případech je potřeba znát své přihlašovací údaje do Moje O2.
Pokud si přejete využívat službu O2 Chytré hodinky (eSIM) v nových hodinkách, je potřeba zrušit stávající službu v původních hodinkách a následně službu znova aktivovat. Ukončení služby vyřídíte v kterékoliv O2 Prodejně, kde vám O2 Guru rádi pomůžou. Případně nám zavolejte na 800 02 02 02.